reklama

Fialové vlasy nikdy neznačia nič dobré

Jazda vo vlaku je pre mňa vždy príjemným relaxom. Kým idete v strede pracovného týždňa v obedných hodinách a máte si kam sadnúť, je to celkom milé. Dnes som teda nasadla na vlak a cestovala na skúšku priamo z lyžovačky. V kupé som sedela ja, traja mladí chalani a jedna staršia pani.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (45)

Chalanovi zapípala SMS...najprv jedna, potom druhá, o pár minút tretia, a hneď na to aj štvrtá. Nič zvláštne, mne sa to tiež stáva, hlavne keď mi T-mobile píše, že som nezaplatila faktúru, pre istotu mi to napíšu v štyroch sms-kách za sebou :D (asi si to tam už nastavili...Hanzelová vždy zabudne, napísať dvojnásobný počet sms).

Staršia pani s fialovým nádychom vo vlasoch a vínovo červeným rúžom, rozpitým vo vráskavej koži okolo úst, sa zhlboka nadýchla a potom vynadala dotyčnému, že je to neslušné, má ísť von, alebo si vypnúť mobil. Bola dosť nepríjemná a v kupé začala trocha hustnúť nálada.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vytiahla som Milu, rozbalila poznámky, zapla MP3 player a začala sa učiť na skúšku. V tom sa otvorili dvere kupé, kde sa objavila hlava celkom sympatického pána...

"Máte tu prosím voľné miesto?" spýtal sa slušne a usmial sa.

Staršia pani s fialovým nádychom vo vlasoch začala chytať fialový nádych aj v tvári. Na jedinom mieste, ktoré bolo voľné, mala ona položené svoje veci. Nadýchla sa a spustila:

"To teda NEMÁME! Zjavne vám z dychu cítiť alkohol! A slušní ľudia aspoň zaklopú, keď otvárajú dvere, ale to vy ASI NIE STE."

Sympatický pán ju prebodol pohľadom a šiel si hľadať miesto inde. My ostatní sme si vymenili pohľady a ďalej sa venovali svojim činnostiam. Až kým sa staršia pani nezačala pomaličky baliť, lebo vystupovala. Vstala a kráčala ku dverám, na čo sa ozval mladý chalan s mobilom:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Milá pani...normálni, slušne vychovaní ľudia aspoň pozdravia, keď odchádzajú...Ale to vy ASI NIE STE, však?"

Fialové vlasy proste nikdy neznačia nič dobré.

zuzana hanzelova

zuzana hanzelova

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Verejnoprávna novinárka, žena, dcéra, priateľka a občas aj nepriateľka. Zoznam autorových rubrík:  poviedkylove is in the airživot blondínky/bratislavčankyspoločnosť je...moje myšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu