reklama

Deň ako každý iný

Piatok 13.teho je stupídny deň. Je to deň, ktorému ľudia pripisujú nejaký záhadný význam...kto vie prečo. Podstata v tomto dni je, že keď máme v podvedomí, že dnes sa určite niečo stane, ľahšie to príde. Je to dokonca tak absurdné, že na ulici zakopneme, alebo nás ostrieka auto a prvé čo nám napadne nie je, že by sme mali prestať pozerať po zadku tej peknej brunety, alebo že sme stáli rovno pred obrovskou mlákou a auto sa nemalo kam vyhnúť. Nie. Ťukneme si na čelo a povieme si, JASNÉ, PIATOK TRINÁSTEHO!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

Môj dnešný deň sa začal hrozne bez toho, aby som vedela, že je dnes ten "magický" dátum...Otvorila som oči bez toho, aby zazvonil budík a dostala som záchvat úzkosti. A tak som sa snažila ukľudniť...spomaliť tlkot srdca, ktoré bilo ako po hodine joggingu. A tak som začala zhlboka dýchať a pustila telku. CNN Breaking News - Buffalo, N.Y.Plane Crash...Fasa. 48 ľudí mŕtvych. Tak toto asi moju úzkosť nezastaví. Zapla som PC a zistila, že je piatok trinásteho. A mňa to vôbec nezaskočilo. Pretože úplne najlepší liek na piatok trinásteho je, keď sa vám všetko tak strašne poserie, že nič horšie už jednoducho prísť nemôže. Všetko môže byť už len lepšie, a ak sa to zlepší práve dnes, môžete to pripísať piatku trinásteho. A vyriešite tento problém hlúpeho dňa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže priatelia, ja som dnes odolná voči tomuto dňu. Jediné, čo môže prísť, je zlepšenie. OK...ešte stále je tu možnosť, že ma dnes zrazí auto a bude naozaj ešte horšie...ale napriek tomu, že všetko je úplne zlé, a že je piatok trinásteho...treba myslieť aspoň trocha pozitívne...nie? A už si môžem dať prvú pozitívnu čiaročku - dnes sa nič horšie, ako sa už stalo, nestane. Dnes ma niečo môže len pozitívne prekvapiť. Alebo sa nezmení nič. Uvidíme.

zuzana hanzelova

zuzana hanzelova

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Verejnoprávna novinárka, žena, dcéra, priateľka a občas aj nepriateľka. Zoznam autorových rubrík:  poviedkylove is in the airživot blondínky/bratislavčankyspoločnosť je...moje myšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu