reklama

Jarný deň

Slnko sa prediera cez oblaky a jeho lúče vytvárajú jemné prúžky ako keby to bola svätožiara. Na poli vidím z autobusu stádo asi 15 srniek, ako len tak leží a odpočíva...zajace a bažanty sa ani nedajú spočítať... Na našej záhrade vykvitli prvé žlté kvietky a ja mám jar nielen v prírode, ale aj v duši. Niektorí v autobuse okamžite zastreli závesy, aby im nesvietilo slnko na tvár. No ja som si ho užívala...nechala som ho hrať sa s mojou tvárou a vlasmi. To teplo je ako balzam na dušu. To krásne slnko a modrá obloha sú ako gýčový obraz na mojom novom farebnom jarnom tričku. Fakt prišla jar a ja sa teším ako blázon! Aj vďaka Tebe. Robíš moje studené zimné dni teplejšími...si ako moje jarné slnko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

zuzana hanzelova

zuzana hanzelova

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Verejnoprávna novinárka, žena, dcéra, priateľka a občas aj nepriateľka. Zoznam autorových rubrík:  poviedkylove is in the airživot blondínky/bratislavčankyspoločnosť je...moje myšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu