reklama

Úchyl v autobuse

Tak odvčera sa bojím chodiť autobusmi. V každom chlapovi vidím podvedome úchyláka. Po včerajšom zážitku sa však sama sebe ani veľmi nedivím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (109)

Idem z práce, cca pol šiestej...mama čaká v Auparku, tak som nasadla na 50tku, že sa tam rovno odveziem. Sadla som si na zadnú päťku, a autobus bol takmer úplne prázdny.

Asi o dve zastávky neskôr nastúpil podivný muž...špinavý, s čudným výrazom v tvári, oblečený v širokých voľných teplákoch. Miesto toho, aby si sadol KDEKOĽVEK, sadol si hneď vedľa mňa a uprene si ma prezeral. Tak som na neho pozrela, že akože čo chce a posunula sa ďalej. Hovorím si, nebudem tu robiť scény, možno si len jeho úchylnosť nahováram. Stále sa pozerá mojím smerom, ale ja ho ignorujem...vravím si, keď si ho nebudem všímať, bude všetko OK. Po chvíli otáčam hlavu a ten muž si vedľa mňa, priamo v tých jeho hnusných, špinavých, širokých teplákoch robil dobre. Za svetla, uprostred autobusu, hneď vedľa mňa. FAKT.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No viac mi netrebalo...tryskovou rýchlosťou som vystrelila dopredu a prisadla si k pánovi v obleku s aktovkou a snažila sa ukľudniť. Vytočila som číslo priateľa, a potom som chcela zavolať mame, nech ma čaká na zastávke... Tak som sa obzrela, či tam zostal, a on stál priamo vedľa mňa a ešte stále si to robil. Úplne vážne. Vystrašená som chcela osloviť pána vedľa mňa, nech mi pomôže a v tom mi zazvonil mobil. Naštastie úchyl sa zľakol, a vystúpil...

Ja ani neviem ako tento článok ukončiť, pretože už druhý deň mi je z toho fakt nevoľno...Tak to asi radšej nezakončím nijako...len si baby dávajte prosím pozor, lebo dnes už je tuším fakt možné všetko.

zuzana hanzelova

zuzana hanzelova

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Verejnoprávna novinárka, žena, dcéra, priateľka a občas aj nepriateľka. Zoznam autorových rubrík:  poviedkylove is in the airživot blondínky/bratislavčankyspoločnosť je...moje myšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu