reklama

Eurovoľby

V mojom živote som dospela do kritického bodu. V sobotu som totiž prišla za volebnú plentu a bezradne som stála nad tými papierikmi. A nie, nebolo to preto, že by som sa o politiku nezaujímala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Dovolím si tvrdiť, že v politike mám celkom slušný prehľad. Kým debaty neskĺzli len do toho ako je všetko zlé a všetko na nič a za všetko môžu médiá, dokonca ma to aj bavilo. Ale túto sobotu som zistila, že je to horšie ako som si myslela...

Najprv som si rozdelila papiere na kôpku, ktorú zaručene voliť nebudem, ani keby ma mučili. Potom som začala rozmýšľať nad tou formulkou, ktorou sa oháňajú všetci mladí v mojom okolí, že veď aj nevoliť je vyjadrenie názoru (alebo vyjadrenie toho, že to máte na háku...?). V druhej kôpke zostali tie strany, nad ktorými porozmýšľam...a verte tomu, že som rozmýšľala poriadne dlho. Nakoniec som dospela k rozhodnutiu s ktorým sa ani poriadne nestotožňujem a odišla som domov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď tak spätne rozmýšľam, občas to vyzerá, že si niekto robí srandu...

...SF - Ľubomír Malák, 21 r., študent, Nitra

...alebo KSS - Miroslav Pomajdík, 22 r., poslucháč VŠ, Smižany,

...prípadne Liga - 25 ročná manažérka Antonia Bjaloňová, Majcichov.

Mám 20 (ešte pár dní :D) a viem zaručene lepšie po anglicky ako Zala, napriek tomu si nemyslím, že ktokoľvek v mojom veku je kvalifikovnaný na túto prácu. Vidím to sama na svojich pracovných skúsenostiach...stále sa mám veľa čo učiť, stále zisťujem nové veci a fakt objektívne nemám kvality na to, akokoľvek by som sa snažila, aby som bola europoslankyňa. A fakt si nemyslím, že by hocikto v mojom veku mohol mať kvality na to, aby bol europoslancom. Jedine, že by sa v tom europarlamente nič nerobilo a to by tam potom mohol sedieť každý...mladí, aj Zala a veľmi slušne si zarobiť. A ja sa od soboty neviem zbaviť pocitu, že som nevolila svojho zástupcu, ale že som len dala niekomu slušne zarobiť.

zuzana hanzelova

zuzana hanzelova

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Verejnoprávna novinárka, žena, dcéra, priateľka a občas aj nepriateľka. Zoznam autorových rubrík:  poviedkylove is in the airživot blondínky/bratislavčankyspoločnosť je...moje myšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu