reklama

Pracovná morálka

Tak mám opäť byrokratických hlúpostí plnú hlavu. Napálená na celý systém sedím v kaviarni a rozčuľujem sa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (81)

To, že musím štátu zaplatiť 303 € v podstate za nič, by sa dalo prežiť, aj keď to bude tvrdá lekcia za to, že ma štát ani neochránil pred chrapúňmi, ktorí ma zdierali takmer rok. Proste som sa ocitla v diere, ktorú si štát vyriešil po svojom. A tak ako pracujúca študentka musím platiť a platiť...stále dokola.

Ale že na študijnom oddelení som za tri roky bola už x-krát a nikdy som nič poriadne nevybavila, to ma privádza do zúrivosti. V štátnej správe sa vraj počas krízy majú najlepšie...čo z toho? Aspoň úsmev? Ani náhodou. Ešte aj za papier A5 s jednou pečiatkou o návšteve školy u nás treba platiť 20 centov. Snažím sa premietnuť si, čo by sa stalo, keby som sa takto v práci chovala ja. Hodinová výpoveď, som si istá. Vyhodili by ma.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tie ženy nemajú inú prácu, iba sa starať o mňa - študentku. Pracovná doba im končí dávno pred všetkými, telefóny zásadne nezdvíhajú a každý študent, ktorý vojde, ich vrcholne obťažuje. Všetko čo mi dnes tá žena povedala, som sa kľudne mohla dozvedieť cez telefón, ale bohužiaľ, už tretí rok sa k nim neviem dovolať. Úspešnosť mojich telefonátov bola totiž za každým nulová. Nedovolala som sa ani raz.

Som slušná občianka. Neporušujem zákon, platím dane, študujem, pracujem. Triedim odpad, chodím voliť, dokonca aj po psovi zbieram hovienka na ulici. Nepijem, nefajčím, snažím sa podporovať slovenskú ekonomiku (akože bojujem proti kríze...v skutočnosti však musím niečo občas aj zjesť). A nechcem nič viac, len aby sa štátna správa zmenila. Aby ma vítali usmiate tváre, ochotné tety, tak ako som v práci ochotná a usmiata ja. Nie je to ťažké, ja to robím každý deň. Potom môžeme popracovať na tých telefónoch...že keď zvoní, zdvihnem. Tak ako to robia, keď zazvoní mobil. Princíp už chápu, treba len ten pracovný návyk. Takto, krôčik po krôčiku, si možno na úradoch osvoja normálnu pracovnú morálku, kto vie.

zuzana hanzelova

zuzana hanzelova

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Verejnoprávna novinárka, žena, dcéra, priateľka a občas aj nepriateľka. Zoznam autorových rubrík:  poviedkylove is in the airživot blondínky/bratislavčankyspoločnosť je...moje myšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu