reklama

Veselé Vianoce

Ževraj Vianoce, sviatky pokoja...a ja nič nestíham. Ešte šťastie, že som taký salámista. Na všetko mám vždy čas, všetko je v pohode a v konečnom dôsledku potom všade meškám a nič nestíham. Ale aspoň v pokojnej nálade. Zastavím sa, pozriem ako padá sneh a užijem si tú chvíľu. Nevadí, že už som mala byť na ceste. Chcem sa vytešovať z maličkostí, ktoré dokopy spravia veľkolepé puzzle. Budem sa tešiť ako malá z každej ozdoby, ktorú spolu zavesíme na náš prvý strom. Poteším sa z polievky, ktorú maminka z láskou uvarí, poďakujem Bohu za ocka a súrodencov, aj za druhú rodinu, ktorú mi privial do cesty. Budem prostestovať proti cesnaku s medom na oblátke, pretože je to nespojiteľná kombinácia, tak ako každý rok. Ale tento bude predsa o niečo veselší - s Tebou. S Nami. Nech sú Vaše Vianoce rovnako krásne, rovnako tradičné a rovnako prežité s tými najbližšími ako u mňa. Veselé Vianoce! A nežerte toľko! :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

zuzana hanzelova

zuzana hanzelova

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Verejnoprávna novinárka, žena, dcéra, priateľka a občas aj nepriateľka. Zoznam autorových rubrík:  poviedkylove is in the airživot blondínky/bratislavčankyspoločnosť je...moje myšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu