reklama

Super výhodná simkarta

Ležím doma chorá, cítim sa dosť zle. Zvonček na dverách nemáme, ale niekto klope na dvere. Tak vstávam z postele, pozerám cez kukátko a tam mladík v obleku. S ťažkým povzdychom otvorím. Chalan je prudko žoviálny...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (101)

Najprv zažartuje o kukátku. Vraj ako som si ho prezrela. Potom ma uisťuje - neprišiel ma vykradnúť. Fú, vydýchla som si, ešte že ma takto upokojil. A hneď to zabil ďalšou otázkou:

"Rodičia sú doma, slečna?" pýta sa ďalej. rozmýšľam či mi chcel zalichotiť, že vyzerám mlado. Odpovedám nie, nebývajú tu.

"Aha, a priateľa máte doma?" pýta sa ďalej priblblým tónom, ako keby som bola nesvojprávna.

"Nie je. Čo potrebujete, prosím vás? Som chorá a rada by som si ľahla naspäť do postele." hovorím už trocha rýchlejšie a demonštratívne zakašlem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chlapík vraví, že je z T-mobile. To mi bol čert dlžen, vážne. Stále sa viac a viac ku mne približuje, asi ich na školení učili, že to pôsobí dôveryhodne... a asi im nepovedali, že na niektoré typy to pôsobí presne opačne, vrátane mna.

Vlezlým hláskom a ešte vlezlejšou rukou mi podal obálku do ruky a hovorí:

"Rozdávam tieto simkarty iba vybraným ľuďom, a teda aj vám. Akého máte operátora? Aké vysoké máte účty?"

"Nehnevajte sa, ale to je moja vec." vraciam mu obálku a chcem zatvoriť dvere.

"Nie, nie, prosím vás, toto je veľmi výhodná ponuka. A mne veľa ľudí hovorí o účtoch, myslíte si, že si to pamätám??? Aj vaša suseda nad vami mi povedala, tá má 130 € za mesiac!" povedal a slizko sa zasmial. Informácie u neho boli zjavne ako v hrobe. Tak som mu povedala fiktívnu sumu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Spustil informácie o paušáloch, začal mi to všetko ukazovať na pripravenej tabulečke, ako úžasne sa mi to oplatí. Ušetrím neskutočné peniaze...všetko len s jednou simkartou navyše, a iba za 300 korún mesačne. Chlapík ešte stále rozprával v korunách, neustále mi všetko vysvetľoval ako idiotovi, a za každým porovnaním dodal: "To je jednoduchá matika, tá nepustí!"

Hovorím mu: "Viete čo, ja fakt o toto nemám záujem. Ja nebudem mať dve simkarty, nebudem si ich meniť, a aj tak chcem od T-mobile odísť, hneď ako sa bude dať."

Mladík sa opäť nedal... "O2 sa neoplatí! Oni majú hovory drahšie ako na tejto simkarte!!!"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"A vy ako viete, že chcem ísť do O2? Nič také som nepovedala. A vážne si teraz už idem ľahnúť." hovorím a vraciam mu tú simkartu asi po 5 krát.

Chlapec však stále dúfal, že z toho niečo bude a vyšla z neho posledná perla: "Vy si asi neplatíte ten telefón sama, že? Priateľ sponzoruje? Alebo rodičia? Nechcete im ušetriť trocha peňazí?" pokračuje a netuší, že práve naozaj skončil.

Pri zatváraní dverí už len rýchlo chytil letiacu obálku so simkartou a stihol ešte rýchlu otázku, že či by si nemohol u mňa odskočiť. Nemohol. Vodu treba platiť, ušetríme jedno splachovanie.

zuzana hanzelova

zuzana hanzelova

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Verejnoprávna novinárka, žena, dcéra, priateľka a občas aj nepriateľka. Zoznam autorových rubrík:  poviedkylove is in the airživot blondínky/bratislavčankyspoločnosť je...moje myšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu