reklama

Mojej maminke

Kráčam po šedej ulici, po ktorej som s tebou prechádzala už miliónkrát. Držiac ťa za ruku som s tebou hopkala ako malé dieťa, ale aj hrdo kráčala ako veľká slečna, no nikdy som tvoju ruku nepustila. Väčšinou som veselo štebotala a smiala sa a ty si ma s úsmevom pozorovala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Dobre si spomínam, keď som na základnej škole mala trikrát za sebou zlomenú ruku, a keď som spadla štvrtýkrát a strašne ma to bolelo, nechcela si veriť, že to môže byť ZASA zlomené...po hodinách skučania som ťa presvedčila, a víťazoslávne sa zatvárila, keď mi sestrička dávala dlahu.

Spomínam si na deň, keď som bola tak malá, že si z tej doby nič iné nepamätám a ty si odpadla u doktorky...čakali sme ťa všetci traja v čakárni a keď hysterická doktorka vybehla a nechala otvorené dvere, myslela som si, že si mŕtva...strašne som sa bála, ale ani som nemukla. Nejaká teta v čakárni nás tam začala ukľudňovať...ale až keď si sa prebrala, začala som opäť normálne vnímať svet.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pamätám si na dni, keď som bola chorá...vždy som mala strašne vysoké teploty, a ty si pri mne sedela a dávala mi čajík po lyžičkách, aby som v sebe mala aspoň nejaké tekutiny. A pamätám si aj keď som ochorela v detskom tábore a bola som sama v nemocnici...sama na izbe, štyri dni, kde som nadávala na to hnusné jedlo, čo mi tam dávali a vyhadzovala ho tajne do koša, pretože sestričky nechápali, že moja maminka varí ako šéfkuchárka a ja jednoducho také "srajdy" jesť nebudem...mala som asi 8 :). A potom som s tebou volala, celá smutná a vystrašená...a ty si ma ukľudnila.

Pamätám si aj na dobu, keď som prišla s plačom domov...nešťastná, lebo môj frajer ma podviedol...podporila si ma, ale nezabudla si mi pripomenúť, že v tom mám kus viny aj ja sama... vtedy som myslela, že si sa zbláznila... ale dnes chápem, čo si tým chcela povedať... aj keď to neznamená, že sa s tým stotožňujem:).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bohužiaľ si však spomínam aj na chvíle, keď som mala zlú náladu, a bola som na teba zlá. Keď som povedala strašné veci...a chovala som sa úplne hnusne. Asi to nie je len blbý výrok, že najviac ubližujeme tým, ktorých máme najradšej. Bola si vždy mojou priateľkou, ktorej som mohla všetko povedať, s ktorou som sa smiala, a ktorej som vždy všetko povedala. Bola si mi vždy oporou a podporila si ma, aj keď som si to niekedy nezaslúžila. A ja dúfam, že ešte dlho budeš.

Ľúbim ťa mami a vždy budem, a píšem to sem lebo chcem, aby všetci vedeli, že si najlepšia maminka na svete!

P.S.: želám všetkým krásne Vianoce, prežité s tými najbližšími.

zuzana hanzelova

zuzana hanzelova

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Verejnoprávna novinárka, žena, dcéra, priateľka a občas aj nepriateľka. Zoznam autorových rubrík:  poviedkylove is in the airživot blondínky/bratislavčankyspoločnosť je...moje myšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu