reklama

Milujem...

Milujem studený vzduch, ktorý mi šľahá v zime do tváre a sneh, ktorý mi vŕzga pod nohami. Milujem slnko, ktoré vidím každý pondelok ráno vychádzať cestou autobusom do školy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Milujem studený vzduch, ktorý mi šľahá v zime do tváre a sneh, ktorý mi vŕzga pod nohami.

Milujem slnko, ktoré vidím každý pondelok ráno vychádzať cestou autobusom do školy.

Milujem pocit, keď mi niekto povie mám ťa rád, ľúbim ťa.

Milujem keď môžem milovať ja, a keď to môžem vysloviť.

Milujem keď muž spôsobí, že sa začervenám a sklopím zrak. Keď sa cítim krásna a atraktívna, aj keď o sebe strašne pochybujem.

Milujem pocit, keď ma maminka nežne pohladí a viem, že ma ešte stále ľúbi.

Milujem každé ráno, ktoré sa zobudím a nadýchnem, pretože vtedy viem, že som ešte stále nažive.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milujem každé ráno, keď uvidím svoju rodinu, pretože to znamená, že máme ďalší deň, ktorý môžme stráviť spolu.

Milujem život a milujem, že dokážem milovať.

zuzana hanzelova

zuzana hanzelova

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Verejnoprávna novinárka, žena, dcéra, priateľka a občas aj nepriateľka. Zoznam autorových rubrík:  poviedkylove is in the airživot blondínky/bratislavčankyspoločnosť je...moje myšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu