reklama

Ospravedlnenie

Ospravedlňujem sa všetkým, ktorý ma včera stretli...Úplne vážne, a úplne naozaj. Včera som totiž bola hnusná, uvrešťaná, uplakaná ženská, ktorá bola zlá a nahnevaná...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Vchádzam do podniku, sadám unavená k stolu...Zdravím sa zo všetkými, celkom som sa tešila. Nanešťastie som nevedela, že som dnes naladená na nejakú inú strunu ako všetci ostatní... Vtipy, ktoré mi vôbec neprišli vtipné...Narážky, ktoré ma urážali a nie bavili...V neposlednom rade moje urážlivé ego, ktoré to zväčša nejako nevie prekúsnuť.

No a stačilo pár tých poznámok, pár vecí, ktoré by som za dobrej nálady prehliadla, a pohár pretiekol...Jedného som poslala do riti, z druhým sa nebavila, tretiemu som vynadala, no a ostatní radšej boli ticho :) Po pomalom ukľudnení som sa snažila vrátiť do normálu, ale uznajte, že po presune do Doplera to bolo viacmenej nemožné...aj keď Oldies, ale proste som o jednej povedala rázne nie, nasadla do tátoša a radšej sa odviezla do postele. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viem, že je to neuveriteľné, ale áno, všetkým, ktorí ma včera stretli, sa ospravedlňuje, dávam si maslo na hlavu, mea culpa. Zlý deň, zlé okolnosti, zlé počasie...Prepáčte, a hovorím to verejne, aby ste videli ako ma to mrzí. 

P.S.: Barbika štastnú cestu teda. 

zuzana hanzelova

zuzana hanzelova

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Verejnoprávna novinárka, žena, dcéra, priateľka a občas aj nepriateľka. Zoznam autorových rubrík:  poviedkylove is in the airživot blondínky/bratislavčankyspoločnosť je...moje myšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu