reklama

Slzy

Slzy mi stekajú po tvári, ale prvýkrát za posledný polrok sa im nebránim. Nie, pretože slzy sú skvelé.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (121)

Každá jedna slza stekajúca po mojej tvári znamená malú úľavu. 

Znamená, že som ešte stále na žive, a že ešte stále milujem, že moje pocity sú naozaj skutočné, že som stále človek.

Slzy neznamenajú slabosť, ale silu, ktorá je niekde hlboko v nás. Nemusia znamenať len beznádej, ale aj prostriedok na to, aby sme rozpoznali kedy treba už vstať a začať opäť bojovať. 

A v neposlednom rade slzy znamenajú, že nechcem byť sama. Že potrebujem ľudí okolo seba, že mi na nich záleží, že ich milujem a že sa o nich bojím...že mám ešte stále pre koho žiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Slzy znamenajú, že som ešte stále žena, slabá aj silná, milá aj zlá, detská aj dospelá, hravá aj vážna...znamenajú, že som to stále ja. 

zuzana hanzelova

zuzana hanzelova

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Verejnoprávna novinárka, žena, dcéra, priateľka a občas aj nepriateľka. Zoznam autorových rubrík:  poviedkylove is in the airživot blondínky/bratislavčankyspoločnosť je...moje myšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu