reklama

Škodoradosť na piatok

Práve som prišla z Nitry z práce a celkom slušne napálená. A tak sa snažím rozveseliť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (126)

Jediné čo mi momentálne napadlo bolo zabrowsovať na nete a nájsť nejaké prudko vtipné vecičky.

A presne tak som objavila aj fotku Tiny Turner...Za normálnych okolností by som asi tipovala, že sa na Halloween nechala inšpirovať Star Trekom, ale potom som si spomenula, že Halloween je už nejaký ten pátek za nami...A tak sa tu škodoradostne, žensky a trápne smejem aspoň z takejto hlúposti...Pretože akokoľvek teraz hociktorá z nás vyzerá, vyzerá určite lepšie ako Tina v tomto kostýme:

Obrázok blogu

Tina vyzerá ako keby mala novú frizúru, a tú teda mám aj ja. Zašla som ku kaderníkovi a ten mi ostrihal megadlhé vlasy na ultrakrátke. Vraví sa, že ženy si menia frizúry keď zmenili svoj život, alebo partnera. Tak rozmýšľam či to platí aj naopak...zmenila som účes, a zmena života by celkom bodla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No a keďže je piatok, majte všetci pekný víkend. Moja rada je - práca počká :)

P.S.: I miss you 

zuzana hanzelova

zuzana hanzelova

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Verejnoprávna novinárka, žena, dcéra, priateľka a občas aj nepriateľka. Zoznam autorových rubrík:  poviedkylove is in the airživot blondínky/bratislavčankyspoločnosť je...moje myšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu