reklama

Možno

Možno máme rôzne pohľady na svet...vidíme ho každý inak...Neviem. Možno neviem pochopiť niektoré veci v tvojom živote, tak ako aj ty moje...Neviem. A možno som príliš bláznivá a ty príliš rozvážny...Možno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Je mi to jedno. Dnes večer som totiž prišla rozveseliť tvoje smutné oči. Prišla som ťa rozosmiať a pozerať sa na tvoje krásne vrásky smiechu okolo očí.

Prišla som ťa objať a ticho ťa podporiť, aj keď neviem celkom čo sa deje. Prišla som počúvať tvoje frflanie a sťažnosti. Prišla som ťa pobozkať. Dať ti aspoň trocha pozitívnej energie, ktorá mi zostala. 

Viem, že to nie je veľa, a že som pobláznená a ty rozvážny...že som iná ako ty. Ale možno je láska u každého rovnaká...Možno. 

zuzana hanzelova

zuzana hanzelova

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Verejnoprávna novinárka, žena, dcéra, priateľka a občas aj nepriateľka. Zoznam autorových rubrík:  poviedkylove is in the airživot blondínky/bratislavčankyspoločnosť je...moje myšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu