reklama

21

Sedím na veľkom plochom kameni pri hlučnom potoku. Máčam si v ňom nohy a vo vlasoch mi veje prvýkrát v živote vánok slobody. Sú o poznanie kratšie, oči o smútok zelenšie, srdce o skúsenosť opatrnejšie. Lesson learned mi hrá v playliste dnešné dni o čosi častejšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Dospela som, o pár rokov zostarla, chvíľu šťastná, chvíľu nie. Dokázala som sama sebe, že nikto na svete nestojí za to, aby ste nechali svoju hrdosť a obetovali sa. Nie, vzťah nie je o obete jedného. Sama nič nezachránim.

Tak tu teraz sedím, na tom veľkom plochom kameni a nohy si máčam v ľadovej, čírej vode. Toto je nový začiatok. Symbolika...umývam si nohy. A vo štvrtok začnem s číslom 21 a úplne od znova. Toto je môj nový začiatok, toto je môj nový život, toto som ja, taká aká som. Sama. Bez teba.

zuzana hanzelova

zuzana hanzelova

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Verejnoprávna novinárka, žena, dcéra, priateľka a občas aj nepriateľka. Zoznam autorových rubrík:  poviedkylove is in the airživot blondínky/bratislavčankyspoločnosť je...moje myšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu