reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
zuzana hanzelova

zuzana hanzelova

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Verejnoprávna novinárka, žena, dcéra, priateľka a občas aj nepriateľka. Zoznam autorových rubrík:  poviedkylove is in the airživot blondínky/bratislavčankyspoločnosť je...moje myšlienkySúkromnéNezaradené

reklama

život blondínky/bratislavčanky

Hot dog a pipíky

zuzana hanzelova

Hot dog a pipíky

Ako každú stredu, cestujem po práci domov z Nitry. Chystám sa na jednu návštevu a tak sa vyberiem na autobusovej stanici bočným východom, smerom k trolejbusom. Vyhladovená sa zastavujem v stánku.

  • 2. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 70
Rýchle a jednoduché cestoviny

zuzana hanzelova

Rýchle a jednoduché cestoviny

Medvedi inšpirovali mnohých k vareniu, jedeniu, zbiehaniu sliniek a tak podobne... A teda, poviem vám, mňa to inšpirovalo tiež.

  • 31. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 73
Cestná kontrola..alebo ako si to policajti mýlia so zoznamkou

zuzana hanzelova

Cestná kontrola..alebo ako si to policajti mýlia so zoznamkou

Je 3:40 ráno a ja šoférujem cez mesto domov. Unavená, už sa teším do postele...Idem podľa predpisov, počas víkendov je v noci v Bratislave veľa hliadok. Dávam blinker a zatáčam na SNP...za zatáčkou máva červené svetlo s policajtom...Ach jo, zasa ja...Mám na nich šťastie.

  • 20. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 238
Škoda, že sme Hetero...

zuzana hanzelova

Škoda, že sme Hetero...

Už dávnejšie sme s kamoškou rozoberali vzťahové problémy… Poznáte to, stretnú sa dve ženské, rozoberú chlapov, zanadávajú si na nich, a nakoniec skonštatujú, že všetci chlapi sú totálne hovadá…

  • 18. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 118
Kupovať tenisky? Strach a hrôza...

zuzana hanzelova

Kupovať tenisky? Strach a hrôza...

Opäť pár zlých hodín za sebou...jedným slovom: Nakupovanie. Strach a hrôza...

  • 5. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 47
reklama
Moja malá story o hystérii žien

zuzana hanzelova

Moja malá story o hystérii žien

Hystéria žien je niekedy udivujúca. Často sa to dokonca prejavuje už v skorom veku. Dnes som kráčala po ulici, a zhodou okolností som si spomenula na jednu veľmi komickú situáciu, kedy sa prejavila jednak hystéria jednej mojej spolužiačky, davová psychóza ostatných spolužiačok, ale aj teórie, ktoré si ženy väčšinou len domýšľajú a spájajú, nanešťastie sú to však často len vyfabulované blbiny.

  • 1. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 42
Ale veď ja mám auto!!!

zuzana hanzelova

Ale veď ja mám auto!!!

Rozhovor medzi mnou a nejakým náhodným junákom na ulici: Ahoj, nechceš niekam hodiť? opýtal sa ma, vystupujúc zo svojho drahého fára. Nie, ďakujem, slušne odpovedám.

  • 10. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 138
Byť z Bratislavy... lepšie ako drátom do oka?

zuzana hanzelova

Byť z Bratislavy... lepšie ako drátom do oka?

Moja dnešná konverzácia s naším milým pánom (fakt je milý) na recepcii internátu v Nitre:

  • 23. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 104
Šialenstvo, zvané nakupovanie cez víkend.

zuzana hanzelova

Šialenstvo, zvané nakupovanie cez víkend.

Ak by sa ma niekto zahraničný opýtal, čo bežný Slovák robí najčastejšie, poviem, že (okrem sedenia v krčme) nakupuje. Každý víkend mi to demonštruje polovica Slovenska, nasťahovaná v nákupných centrách v Bratislave.

  • 20. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 71
My, blondínky, naozaj nie sme blbé...Len to dobre hráme :)

zuzana hanzelova

My, blondínky, naozaj nie sme blbé...Len to dobre hráme :)

O tom, ako sme my blondíny, neprávom odsúdené na hlúpe naivky...

  • 23. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 62
reklama
Zhýčkaní Bratislavčania?

zuzana hanzelova

Zhýčkaní Bratislavčania?

Som rodená Bratislavčanka, áno. A nemám s tým v podstate žiadny problém. Ale predsudky, ktoré kolujú po Slovensku, ma jednoducho trochu rozčuľovali. Až kým som nepochopila, čím sú opodstatnené.

  • 6. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 75
DEŇ blbec, alebo JA blbec???

zuzana hanzelova

DEŇ blbec, alebo JA blbec???

Snažím sa tak predstaviť čo si asi tak muž myslí, keď vidí ženu, ako sa ráno maľuje v zápche za volantom, alebo ako dokáže hodiny prekecať o oblečení, prípadne inom, pre muža tak zásadne závažnom probléme. A určite prevráti oči a povie si, ženská, prípadne blondína. Ale keď si to zhrnieme tak v globále, čo si zasa žena môže pomyslieť, keď vidí ako sa chlap kedykoľvek a kdekoľvek poškrabe presne tam kde ho to svrbí, keď sa producíruje doma stále len v trenkách a keď v práci za sebou nikdy nezatvorí dvere na toalete.

  • 27. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
A ževraj mladí sú nevychovaní

zuzana hanzelova

A ževraj mladí sú nevychovaní

Mám 18 rokov. Som celkom normálne dievča, ktoré sa preváža MHD každý deň. Keď príde starší človek, vždy ho pustím sadnúť, aj keď sa z jeho úst často nedočkám ani len zamrmlania, nieto ešte poďakovania. A stále zo všetkých strán počúvam, akí sú mladí nevychovaní a stále dokola tá istá pesnička. Ale čo som dnes zažila, tak to by dorazilo už aj koňa.

  • 28. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 88
Well, that's life in Slovakia...?

zuzana hanzelova

Well, that's life in Slovakia...?

Ešte pred Vianocami prišla na Slovensko moja spolužiačka Barbora, ktorá žije vo Švajčiarsku, a prišla aj zo svojou kamoškou dánskeho povôdu, 13 rokov žijúcu v UK a momentálne žijúcu tiež vo Švajčiarsku, Nicky. Pobyt už začal v Slovenskom duchu, keď sme šli nakupovať a kým sme sa rozprávali s Barborou po slovensky, predavačky na nás zazerali ako keby sme kradli a keď sme sa rozprávali po anglicky, dobehli asi štyri, či nám nemajú nejako pomôcť.

  • 3. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 83
reklama
SkryťZatvoriť reklamu