reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
zuzana hanzelova

zuzana hanzelova

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Verejnoprávna novinárka, žena, dcéra, priateľka a občas aj nepriateľka. Zoznam autorových rubrík:  poviedkylove is in the airživot blondínky/bratislavčankyspoločnosť je...moje myšlienkySúkromnéNezaradené

reklama

spoločnosť je...

Pop**i zábava...fakt.

zuzana hanzelova

Pop**i zábava...fakt.

Tak a už prišiel aj ten smutný deň, kedy najsledovanejšia televízia na Slovensku nevie rozlíšiť čo je cool, čo je dobré na reklamu, a čo je už fakt mimo... (text obsahuje vulgarizmy, ak ste puritán, radšej choďte o dúm dál...)

  • 6. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 148x
  • 120
Na čo majú niektorí ľudia deti??

zuzana hanzelova

Na čo majú niektorí ľudia deti??

Vysvetlite mi prosím, na čo niektorí ľudia majú deti?

  • 4. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 274x
  • 189
Zabitá motivácia, alebo preco to majú mladí na saláme...

zuzana hanzelova

Zabitá motivácia, alebo preco to majú mladí na saláme...

Každý deň, keď cestujem autobusom vidím nastupovať ľudí...starých, stredne starých, stredne mladých.. (to aby sa maminka neurazila, že je stredne stará...Mami, si stredne mladá, neboj!:D), ale najmä mladých. A skoro všetci majú jeden spoločný znak - držia v rukách dennú tlač. Nie hocijakú...tú najčítanejšiu samozrejme.

  • 11. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 651x
  • 48
Arogantní Blbci alebo Nový Cestný Zákon

zuzana hanzelova

Arogantní Blbci alebo Nový Cestný Zákon

Pred pár dňami som si prečítala, čo ma to vlastne o pár mesiacov čaká za pokuty a obmedzenia... Ufff, no je toho dosť...Zatváram noviny. Aj tak to nepomôže...

  • 9. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 912x
  • 51
Lacný tovar

zuzana hanzelova

Lacný tovar

Včera sme len tak sedeli na terase s bývalými kolegovcami. Fajn večer, naozaj. Príjemné počasie, príjemná nálada... Zrazu sa ale na celej ulici strhol nejaký čudný šum. Všetci sa začali otáčať a niektorí cudzinci samozrejme vykrikovali rôzne hlášky :)

  • 23. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 387x
  • 34
reklama
Dnes deti už nemávajú...

zuzana hanzelova

Dnes deti už nemávajú...

Stojím v autobuse, pretože sa mi už neušlo miesto...nevadí, tú hodinku nejako vydržím... Stojím, počúvam mp3 player, mladík hneď podo mnou sa na mňa čudne pozrel...asi som mu zavadzala alebo čo... A tak som sa radšej pozerala von oknom...mladík po chvíli rezignoval.

  • 13. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 252x
  • 54
Emancipácia je dnes vraj "trendy"

zuzana hanzelova

Emancipácia je dnes vraj "trendy"

Emancipácia - tak veľmi in slovo v dnešnej dobe. Rozoberané spredu, aj zozadu...proste zovšadiaľ. Osobne si myslím, že emancipácia je fajn - pokiaľ rešpektuje prirodzené anatomické rozdiely.

  • 4. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 583x
  • 102
Tlačia nám do hláv stále tie isté hlúposti!

zuzana hanzelova

Tlačia nám do hláv stále tie isté hlúposti!

Sedím v štúdiu, kde už po miliónpäťstý krát hrá Desmod - Zober ma domov. Rozmýšľam, prečo to tým ľuďom nelezie na nervy tak, ako mne...a nechápem. Nechápem, že Slovákom vôbec nevadí, že médiá ich kŕmia stále tým istým dokola, že nám tlačia do hláv stále tie isté hlúposti...

  • 26. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 690x
  • 127
Nech sa páči, Nota Bene.

zuzana hanzelova

Nech sa páči, Nota Bene.

10. hodín ráno, mama ma horko-ťažko zobudila a dotiahla do auta, nech ju odveziem na trh. Strašne sa mi nechcelo, bola som unavená, ale tak čo už...Po dlhom (áno, mami, bolo to dlho :D), strastiplnom nákupe (ktorý mal mimochodom asi 20 kg, človek by nepovedal, že zelenina a ovocie môžu byť v tú chvíľu také otravné...), sme už kráčali von z Miletičky, smerom k autu. Mamina sa zastavila ešte v nejakom stánku s kvetinami, a ja som čakala pri bráne, kde stál predajca Nota Bene.

  • 11. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 235x
  • 18
Piť môžeme celý život, ale deťmi sme len raz

zuzana hanzelova

Piť môžeme celý život, ale deťmi sme len raz

Kráčam po obchodnej ulici – je zhruba desať hodín večer. Po električkovej trati sa tackajú ľudia...pri lepšom pozorovaní však zistíte, že sú to ešte len deti... Pochybujem, že riešením je zákaz vychádzok pre deti, prípadne sprievod rodiča... Prečo chce štát takýmto spôsobom obmedzovať mládež, keď problém je niekde úplne inde?

  • 5. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 250x
  • 67
reklama
Uhnite, lebo vám tou palicou dám po hlave!

zuzana hanzelova

Uhnite, lebo vám tou palicou dám po hlave!

Odhliadnúc od faktu, že už druhý deň čo som prišla do Nitry začalo liať ako z krhly, a bola som viac miss mokré tričko, ako pracujúca študentka, je dnes celkom pekný deň. Dokonca mi ani až tak nevadí, že mi je zima, pretože sa mi veci sušia na okne. Kupodivu ma dnes nevytočila ani žiadna hlúpa poznámka, a fakt, že sa musím učiť, a sedím v práci miesto toho aby som bola o šiestej na Pare na Tyršovom, ma zas až tak neubíja.

  • 3. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 043x
  • 34
Je interrupčný zákon riešenie?

zuzana hanzelova

Je interrupčný zákon riešenie?

Rozhodovať o tom, či zakázať interrupcie je neľahká úloha. Možno aj preto sa už táto téma ťahá niekoľko rokov parlamentom a bez výsledku. Iveta Radičová ako prezidentský kandidát, súhlasila s ochranou života, ale pomôže to naozaj v presadení interrupčného zákona, o čo sa KDH snaží už tak dlho?

  • 30. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 629x
  • 332
Upratovanie - stále údel ženy, aj v 21. storočí?

zuzana hanzelova

Upratovanie - stále údel ženy, aj v 21. storočí?

Práve ma skoro porazilo...zapla som si TV, a bola tam relácia o jarnom upratovaní...no toľko patriarchálnych kecov o upratovaní som ešte naraz hádam ani nepočula...

  • 3. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 312x
  • 464
Teta, nepustili by ste nás prosím?

zuzana hanzelova

Teta, nepustili by ste nás prosím?

O tom, ako ma dnes donútilo malé dievčatko zamyslieť sa nad sebou.

  • 1. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 896x
  • 39
Čo je to atraktívny muž, alebo: Kam tá dnešná mládež speje?

zuzana hanzelova

Čo je to atraktívny muž, alebo: Kam tá dnešná mládež speje?

V dnešnej dobe hlúpych módnych časopisov a reklám s dokonalými telami chlapcov (áno, chlapcov, pretože o mužoch hovoriť asi ťažko...) sa podľa mňa obraz atraktívneho muža značne zdeformoval. Áno, slovenské ženy si kupujú Emmu a Evu, ale čím sú tie časopisy dlhšie vydávané, tým sú horšie. Rady ako byť dobrou milenkou, ako sa zbaviť chlapa, prípadne ako mu odplatiť neveru, sú sprevádzané reklamami s polonahými chlapcami, so six pack-om na bruchu a s takzvaným sexuálnym výrazom, ktorý často pôsobí až komicky. Ale podľa mňa je atraktívny muž niečo úplne iné. *pozn.autora: six pack - vypracované brušné svaly v tvare kociek. :)

  • 26. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 14 214x
  • 252
reklama
Zakázali nám zabávať sa!!!

zuzana hanzelova

Zakázali nám zabávať sa!!!

Neviem, či ste to zaregistrovali, ale v Nitre sa udiala veľmi čudná vec. Pár desiatok obyvateľov (odhadujem to asi tak na 50 ľudí maximálne) si vydýchlo, ale všetci študenti (čo sa ráta v Nitre na stovky) zaplakali. Schválili totiž, že diskotéky v Nitre môžu byť cez pracovné dni otvorené iba do polnoci, a cez víkend do druhej. Jednoducho hrôza!!!

  • 19. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 478x
  • 85
Typológia dôchodcov

zuzana hanzelova

Typológia dôchodcov

Ak je niečo, čím sme si všetci istí, tak je to, že starneme. Každý z nás bude raz dôchodca (ak samozrejme nepríde nejaká neočakávaná situácia...). Otázne je, ako to každý z nás príjme. Sme totiž rôzne typy ľudí.

  • 29. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 030x
  • 15
Zadarmo??? Nech nás aj roztrhne!

zuzana hanzelova

Zadarmo??? Nech nás aj roztrhne!

Nakoľko som chorá, tak celý víkend ležím v posteli a zväčša mám zapnutú telku. Včera večer šla relácia Smotánka, kde ma stupídny komentár moderátorky privádzal do zúrivosti, ale to nebolo všetko.

  • 21. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 249x
  • 21
ŠKANDÁL: transplantovala RK Cirkev premiérovi Fikovi mozog ???

zuzana hanzelova

ŠKANDÁL: transplantovala RK Cirkev premiérovi Fikovi mozog ???

ŠKANDÁL: RK Cirkev transplantovala premiérovi Fikovi mozog! Sledujú tým ovládnutie nášho VESMÍRU, alebo chcú ovládnuť IBA TÚTO KRAJINU???

  • 16. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 279x
  • 38
Kedy zdravý rozum zvíťazí nad peniazmi, alebo Alkohol a deti.

zuzana hanzelova

Kedy zdravý rozum zvíťazí nad peniazmi, alebo Alkohol a deti.

Každý sme raz mali 13 rokov. To áno. Otázne je, čo sme v trinástich naozaj robili. Napríklad ja som v trinástich hrala na dvore schovku so susedmi, a potajomky skákala na veckách so spolužiačkami gumu, pretože sme to mali zakázané. Bolo to super obdobie, a spomínam naňho naozaj iba v dobrom. Z toho obdobia si nepamätám jedinú starosť okrem toho, že sme sa so súrodencami večne hádali.

  • 7. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 958x
  • 50
reklama
SkryťZatvoriť reklamu